- Klant
- PLUS
Goed eten, daar houden we van
Sinds 2020 heeft HelloSparkle en haar influencers een intensieve samenwerking met PLUS. Onze influencers verzorgen op structurele wijze content voor het merk gericht op de verschillende thema’s zoals duurzaamheid en bewust& gezond eten, maar uiteraard ook de grote campagnemomenten zoals Pasen, barbecueën en Kerst.
01De vraag
De doelstellingen van het merk zijn brand awareness, verstevigen van de positionering, inspireren en activeren. De vraag aan HelloSparkle was om influencers te selecteren die passen bij het merk en bij kunnen dragen aan de doelstellingen.
02De oplossing
We hebben de best passende gezichten voor PLUS geselecteerd. Influencers die reeds fan zijn van het merk en er hun boodschappen doen, maar die ook de doelgroep op de juiste manier kunnen aanspreken. Daarnaast moeten ze ook aansluiten bij de verschillende thema’s. De influencers inspireren hun achterban gedurende het hele jaar door middel van creatieve content zoals recepten en informatieve artikelen op de blogs, maar ook door middel van video- en social media content.
03Het resultaat
De influencers zorgen ervoor dat de merkboodschappen en thema’s op de juiste manier onder de aandacht worden gebracht. Met deze creatieve content inspireren we op structurele wijze de achterban en worden de merkboodschappen en thema’s geladen.