09-04-2020
Wanneer er een nieuw merk haar intrede doet op de Nederlandse markt, dan is het uiteraard de bedoeling dat zo veel mogelijk mensen bekend raken hiermee en het zelf ontdekken. Daarom hebben we met het stevia-merk SPLENDA een interactieve Fansquare campagne opgezet.
06-04-2020
De vegan leefstijl wordt door steeds meer mensen gevolgd, een leefstijl waarbij dierlijke producten volledig worden laten staan. Het verzorgingsmerk Love Beauty and Planet speelt hier mooi op in en heeft met JennieFromTheBlog een mooie samenwerking opgezet.
02-04-2020
Dry January is inmiddels een begrip geworden in de Nederlandse samenleving; het nieuwe jaar goed beginnen door een maand geen alcohol te drinken. Finley staat bekend om haar subtiele bubbel, verfijnde smaken én het is zonder alcohol. Hét perfecte drankje voor een heerlijke (alcoholvrije) borrel.
27-03-2020
Tijdens de Nationale Week Zonder Vlees heeft KFC twee nieuwe vegetarische producten gelanceerd. Om dit groots onder de aandacht te brengen is er een evenement georganiseerd, waarbij HelloSparkle verantwoordelijk was voor het inzetten van een passende host en 21 micro- én macro influencers.
27-03-2020
Ieder reislustig type uit de omgeving Den Haag – Rotterdam is bekend met het vliegveld Rotterdam The Hague Airport. Voor de campagne Bepaal Mijn Reis heeft RTHA tweemaal op rij de handen ineengeslagen met verschillende influencers.
03-03-2020
ELKE WEEK STELLEN WE DRIE PERSOONLIJKE VRAGEN AAN ÉÉN VAN ONZE INFLUENCERS.
DEZE WEEK AAN FRANCESCA VAN FRANCESCAKOOKT.